Gyakori kérdések

Az Ügyfélszolgálaton keresztül nem tudunk rendeléseket felvenni. Viszont a weboldalon, egy gyors regisztrációt követően, könnyedén leadhatod a rendelésedet.

Jelentkezz be a saját fiókodba. Ezután meg is kezdheted a vásárlást. A "MY77 WEBSHOP" menüpontban kategóriákra osztva találod az aktuális kínálatunkat. A kiválasztott termék adatlapján jelöld ki a megfelelő méretet, és kattints a "kosárba" gombra. Ezt ismételd meg, minden kiválasztott darab esetében.
Ha készen vagy, a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva tudod véglegesíteni a vásárlást. Mielőtt véglegesíted, ellenőrizd le, hogy minden kiválasztott termék a kosaradba került-e! Kéréseidet a megjegyzés menüponton belül teheted fel.

Ha a webshopon keresztül leadott, teljesült rendeléseid összege eléri a 100.000 Ft-ot, következő rendelésedtől kezdve Törzsvásárlónknak számítasz.
Ez azt jelenti, hogy minden rendelésed esetén, 10% kedvezményben részesülsz a teljes árú termékeink árából. Akciós, illetve outlet kategóriás termékekre nem vonatkozik a kedvezmény

A kedvezményt csak online vásárlás esetén tudod érvényesíteni a teljes árú termékekre. Továbbá, a márkaboltokban kapott kedvezményt, a weboldalon nem tudod felhasználni.

Felpróbálási lehetőséget csak márkaboltjainkban tudunk biztosítani. Online rendelés esetén a Mérettáblázatunkban megtalálja az általános, irányt mutató méreteket (eltérő fazonok esetén minimálisan változhat).

Webshopunkban vásárolt termékek esetén az üzletekben nincs lehetőség cserére, ugyan ez fordítva is igaz.

  1. március 1.-ével, minden számlát elektronikus formában állítunk ki, amit a fiókodban megadott e-mail címre küldünk el neked.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy termék(ek) visszaküldésére a vásárlást követően 14 napon belül van lehetőséged, azonban olyan termékek esetében, mint a body, fehérnemű és fürdőruha higiéniai okokból nincs lehetőség a termék visszavételére/ cseréjére. 
Olyan csomagot, amelynek átvételéért fizetnünk kell, nem áll módunkban átvenni. A ruhák beérkezése és bevizsgálása után a termékek ellenértéket visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. (Kivétel ez alól, ha a termékek értékét postai úton szeretnéd megkapni.
Ezt az opciót választva a visszaküldés díja téged terhel. Díjszabás a Magyar Posta Zrt. tájékoztatója szerint). Csomag cserére, illetve egyenlegre való jóváírásra nincs lehetőség!

A visszaküldés lépései:

  1. Jelentkezz be a fiókodba, majd navigálj a Felhasználói fiók / Visszaküldés menüpontra
  2. Add meg a jobb oldalon található 2 mezőben a neved és a bankszámlaszámod, ahova szeretnéd, hogy visszautaljuk az összeget.
  3. A lenti táblázatból válaszd ki azt a rendelésed, amiből szeretnél visszaküldeni.
  4. Tételesen add meg, hogy mit miért küldesz vissza, majd minden visszaküldendő ruhánál kattints a visszaküldés gombra!
  5. Kérjük, hogy az ügyintézéshez töltsd le és nyomtasd ki a megfelelő formanyomtatványt, majd mellékeld azt kitöltve a csomaghoz.

Amennyiben nem tartasz igényt a megrendelt termékre/termékekre, az elállási nyilatkozatot, hibás teljesítéssel kapcsolatos minőségi kifogás esetén pedig a jegyzőkönyvet szükséges kitöltened.

      Elállási nyilatkozat letöltése   Jegyzőkönyv letöltése

  1. A terméke(ke)t bármely futárszolgálattal, vagy postai úton visszaküldheted a következő címre: MY77 Future Kft., 1203, Budapest, Zrínyi u. 7.

    Fontos, hogy a csomagot személyesen nem tudjuk átvenni, csak POSTAI úton!

  1. A termékeken minden esetben hagyd rajta a címkét. A csomagot mindenképpen jól lezárva küldd el nekünk.

    8. A visszaérkezett ruhákat bevizsgáljuk.
  2. Ha mindent rendben találunk, akkor a termékek ellenértékét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra.

 FONTOS, hogy a továbbiakban csomag cserére, illetve egyenlegre való jóváírásra nincs lehetőség! Amennyiben a megkapott termék(ek) helyett másikat szeretnél, arra új rendelést kell leadnod.

Minden rendeléshez CSAK 1 ajándékutalvány használható fel, amely értékben bármekkora lehet.

Szállítási információk
 
A webáruházunkban megrendelt termékeket szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat, vagy az MPL csomagszállítás az alábbi feltételekkel végzi.
 
Szerződéses partnerünk a GLS futárszolgálat:
Szerződéses partnerünk a megrendelt termékeket belföldön a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül az alábbi díjakon szállítja ki.
 
- kézbesítés 0-10 kg-ig: 2200,- Ft / csomag
 
MPL csomagszállítás:
A megrendelt termékek kiszállításának ideje belföldön a megrendelést követő 15 munkanap kezelési idő, továbbá 1-3 munkanap szállítási időn belül az alábbi díjakon történik.
 
- csomagautomatába, Posta Pontra, vagy postára kézbesítve: 990,- Ft / csomag + 890,- Ft kezelési költség
- háznál történő kézbesítés esetén 0-10 kg-ig: 1990,- Ft / csomag + 890,- Ft kezelési költség
- háznál történő kézbesítés esetén 10-20 kg-ig: 2990,- Ft / csomag + 890,- Ft kezelési költség
- háznál történő kézbesítés esetén 20-40 kg-ig: 5990,- Ft / csomag + 890,- Ft kezelési költség
 
A kezelési költség tartalmazza az MPL szállítás során, cégünknek keletkező összes egyéb költségét (adminisztrációs költség, szállítási költség, munkadíj).
 
A felsorolt árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az áfa-t.
 
 
Külföldi szállítás esetén a díjak országonként eltérőek, melyet a szállítási cím megadását követően a megrendelés leadásakor visszaigazolunk.

Ha szeretnéd, hogy a termék visszaküldésére több idő álljon rendelkezésedre, mint 14 nap, a termék kiválasztásánál illetve kosárba helyezésénél kérheted a 30 napos
pénzvisszafizetési garanciát.
A garancia megvásárlásának díja 960 Ft/termék, tehát minden termék kosárba helyezésénél külön jelezned kell, ha igényt tartasz a bővített garanciára az adott terméknél.